Specjaliści od reklamy a ekspozytory

Specjaliści od reklamy a ekspozytory

Coś, na czym znam się najlepiej, to zdecydowanie reklama. Pomagam różnym firmom stać się rozpoznawalnymi. Najpierw przeprowadzam długą rozmowę z kimś, kto zna dobrze specyfikę firmy – muszę znać ją jak najlepiej, żeby wiedzieć, jak ją zareklamować.

Ekspozytory w promocji

ekspozytoryW swoich ulotkach czy reklamach telewizyjnych muszę wyeksponować najmocniejsze strony firmy. Mam już w tym pewne doświadczenie, więc nie jest to trudne do zrobienia. Zawsze proponuję reklamowanej przez siebie firmie ekspozytory w promocji. Pośredniczę w ich sprzedaży, tak samo, jeśli chodzi o stojaki reklamowe czy stojaki na ulotki. Właśnie między innymi dzięki temu ostatnio zaczęło mi się lepiej powodzić. Teraz dostaję stałe zlecenia, więc postanowiłam wynająć sobie biuro w kamienicy w centrum miasta. Biuro nie jest duże, ale można czuć się w nim swobodnie. Musiałam je trochę wyposażyć, więc dokupiłam dwa regały sklepowe i wygodne fotele – po jednym dla mnie i potencjalnego klienta, z którym będę prowadziła rozmowy. Kiedy masz własne biuro, jesteś brany zawsze na poważnie. Na półkach regałów porozkładałam segregatory z moim portfolio – czyli różnymi reklamami, jakie dotąd stworzyłam. Miałam zaszczyt tworzyć reklamy dla dwóch znanych marek, więc chętnie pokazuję to potencjalnym klientom – to wzbudza ich zaufanie oraz przekonanie o tym, że ich firma dzięki tej reklamie niedługo stanie się równie popularna. Nie narzucam im swojego sposobu myślenia, bowiem ja uważam, że do zdobycia takiej renomy potrzebna jest też duża ilość szczęścia, a tego nie da się kupić ani świadomie zdobyć. Poza tym, gdybym mówiła im takie rzeczy, to straciłabym większość klientów – wiem, jak z nimi rozmawiać, dlatego tak dobrze znam się na reklamie. Umiem wypromować wszystko, a szczególnie siebie.

Reklama nie opiera się na kłamstwie, ale ważną zasadą jest to, żeby nie być nazbyt wylewnym – nie odkrywać wszystkich szczegółów. Dobrze wiemy, że nic nie jest idealne, ale czasem zapominamy o tym na chwilę, widząc reklamę. O to właśnie chodzi – przekonać klienta, że coś jest bliskie ideału.

Na tej stronie znajdziemy ekspozytory – wist-online.com

Dodaj komentarz